Inovativno razmišljanje za uspešne produkte in storitve
Veliko strokovnjakov ponuja nasvete za boljšo storitev. Mi jo oblikujemo skupaj z vami in vašimi zaposlenimi. Najprej spoznamo uporabnikove potrebe in pričakovanja, da lahko razvijemo intuitivno storitev. Za zaposlene pripravimo delavnice, kjer izboljšamo odnos s kupci in odkrijemo skrivnosti psihologije prodaje. Projekti za spodbujanje kreativnega in podjetniškega razmišljanja, nas vedno znova navdušijo. V sproščenem okolju razvijamo nove poslovne rešitve, iščemo prave strategije ali načrtujemo nove produkte. Smo strokovnjaki za celosten razvoj inovativnosti in vzpostavitev notranjega podjetništva v vaši organizaciji. |
Metode za razvoj storitev, podjetništva in inovativnosti
Delavnice za izboljšanje storitev in spodbujanje inovativnosti so posebej interaktivne in nasičene s praktičnimi primeri. Kadar moderiramo proces iskanja novih rešitev, si pomagamo z uveljavljenimi pristopi Edwarda de Bona, Walt Disneya in Michaela Mihalka. Vi predlagate temo in zagotovite udeležence, mi pa poskrbimo, da boste na koncu dneva zadovoljni z rezultati.
Včasih so temelji za dobro storitev že vzpostavljeni, le zaposleni ga še niso osvojili. Takrat pripravimo delavnice o psihologiji prodaje, dodatni in navzkrižni prodaji, komuniciranju s strankami in reševanju reklamacij. Morda pa ni problem v pomanjkanju znanja, temveč v nasprotovanju novostim. Takrat priskočimo na pomoč vodjem z delavnicami za prepričljivo uvajanje sprememb. Da novo znanje ne utone v pozabo, pripravimo kratka, zabavna gradiva, s katerimi ves čas komuniciramo elemente dobre storitve. |
Pri projektih s področja poslovne rasti se osredotočamo na inoviranje in vitko podjetništvo. Delavnice dizajnerskega razmišljanja so namenjene razvoju novih izdelkov in storitev, vodimo jih po metodologiji Stanfordske univerze. Pri dizajnerskem razmišljanju izhajamo iz tega, kako odkriti skrite potrebe uporabnikov. Iz odkrivanja skritih potreb gremo na spodbujanje ustvarjalnega razmišljanja in prototipiranje. S temi postopki na koncu pridemo do uporabnikom prijaznih novih izdelkov in storitev.
Pri vitkem podjetništvu uporabljamo pristop poslovnega modeliranja in testiranju potencialnih kupcev. Oba pristopa temeljita na hitrem preizkušanju poslovnih idej in načina vstopa na trg. Z internim trženjem pa gradimo bazo pripadnih zaposlenih, ki delujejo kot ambasadorji izdelkov in storitev podjetja. |
Pri vodenju podjetij, ki želijo prehiteti konkurenco, se podjetniki srečajo s številnimi izzivi. Na vse dileme ne najdejo pravih odgovorov. Morda je takrat pravi trenutek za coaching s strokovnjakom, ki razume podjetnikovo razmišljanje. Teme pogovorov so različne, največkrat pa se sučejo okoli novih oblik trženja, javnega nastopanja, motiviranja zaposlenih ter usklajevanja zasebnega in prostega časa.
|
|
|