AktualnoVodenje v zaostrenih razmerah | Primera

marec 14, 20200

Pozitivizem v času epidemije pomeni: »Upaj na najboljše, pripravi se na najslabše.« Vsakršno leporečenje v smislu »misli pozitivno in vse bo dobro« odraža globoko nepoznavanje človekove duševnosti. Tekma s časom je neizprosna.

Vodje, prilagodite se zaostrenim zdravstvenim razmeram na sledeče načine:

  1. poskrbite za varnost ljudi;
  2. centralizirajte vodenje;
  3. učite se za novo realnost;

V tem vrstnem redu!

 

  1. Poskrbite za varnost ljudi

Zaposleni, stranke, poslovni partnerji. Ob razkužilih, izolaciji in delu na domu imejte v mislih tudi psihološko varnost ljudi. Omogočite jim pogovor v stiski, obvestite jih o finančni stabilnosti podjetja, spodbujajte odgovorno vedenje.

 

  1. Centralizirajte vodenje, decentralizirajte ukrepanje

Centralizacija vodenja vam bo omogočila hitro ukrepanje. Odločanje osredotočite okrog majhnega tima ključnih čustveno stabilnih vodij. Centralizacija vam bo prinesla večjo osredotočenost na prioritete, manj notranjih konfliktov in boljši pregled. Zaposleni pa bodo dobili bolj jasne vloge. Z manjšim številom komunikacijskih kanalov boste preprečili izgubljanje informacij.

Po drugi strani pa dajte več moči linijskim vodjem, ki vodijo operativne ekipe. Vodje v neposrednem stiku s kupci se lahko najbolj agilno odzovejo na novo realnost. Ker imajo največ informacij. Če jim le to dovolite in omogočite.

 

  1. Učite se za novo realnost

Naivna je misel, da bodo po koncu pandemije stvari šle nazaj v stare tirnice. Še zdaleč ne. Ljudje bodo manj zaupljivi, prisotna bo finančna nestabilnost, več bo digitalizacije, državni proračun bo izčrpan, monetarna politika nima več veliko rezerv. Zato iz trenutne situacije v vašem podjetju potegnite največ, kar se da, za agilnost v prihodnosti. Iščite odgovore na sledeča vprašanja:

  • Katere odvečne procese imamo v podjetju?
  • Kje po nepotrebnem podvajamo delo?
  • Kje so naša ozka grla?
  • Kako lahko zmanjšamo število sestankov, e-sporočil, dolžino in število dokumentov?
  • Katere od kriznih ukrepov lahko ohranimo na dolgi rok?
  • Kako lahko opolnomočimo zaposlene za delo v novih razmerah?

 

Leave a Reply

KONTAKTStopite v stik z nami
Primera je svetovalno podjetje, ki se ukvarja s prepoznavanjem in razvojem potencialov ter opolnomočenjem organizacij.
NAŠE LOKACIJEKje nas najdete?
https://www.skupinaprimera.si/wp-content/uploads/2019/08/img-footer-map-02.png
POVEZAVENe spreglejte
KONTAKTStopite v stik z nami
Primera je svetovalno podjetje, ki se ukvarja s prepoznavanjem in razvojem potencialov ter opolnomočenjem organizacij.
NAŠE LOKACIJEKje nas najdete?
https://www.skupinaprimera.si/wp-content/uploads/2019/08/img-footer-map-02.png
POVEZAVENe spreglejte
Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail.

Copyright © 2019 Skupina Primera d.o.o.. Made by: Erpium

Copyright © 2019 Skupina Primera d.o.o.. Made by: Erpium