AktualnoTokrat se še posebej dobro obnesejo kadroviki z umazanimi rokami

5 maja, 2020

Velikokrat sem se že znašla v nerodni situaciji. Kadrovski oddelek mi predstavi svoje projekte, ki jih delajo z zaposlenimi. Ko pa te iste projekte omenim zaposlenim, ko jih srečam na delavnici ali na coaching srečanjih, mi v najboljšem primeru povedo, da so že nekaj slišali. Kaj več ne znajo povedati. Precej zaposlenih za kadrovske projekte sploh ne ve in meni, da kadrovska zgolj obračunava plače.

Do tega pride zaradi pomanjkanja stika z zaposlenimi. Prevladujoč pristop od zgoraj navzdol (angl. top down) ima logiko, da si kadrovski oddelek projekt zamisli, ga predstavi vodstvu, vodstvo ga potrdi, kadrovska izvede. Zato imamo v času koronakrize opravka z online teambuildingi, Zoom kavicami in skupnimi telovadbami. Pa če jih ljudje potrebujejo ali ne. V nekaterih podjetjih se izkažejo za zelo dobro potezo, v nekaterih delujejo umetno in okorno.

Odvisno od tega, kako dobro te aktivnosti odražajo dejanske potrebe ljudi v podjetju. Zato so najboljši kadroviki tisti, ki so v rednem stiku z vsemi zaposlenimi, ne le z vodji. Kadroviki, ki so se že preizkusili na terenu, s strankami. Kadroviki, ki so skupaj z zaposlenimi stopili za blagajno, šalter, tekoči trak. S tovrstnimi izkušnjami, pozitivnimi in negativnimi, kadrovik postane bolj tenkočuten. Dobi potrebe s terena, zaveda se realnosti svojega podjetja in zaposlenih, za katere dela. Pozna zgodbe ljudi.

Zaposleni so naklonjeni kadrovskim službam. Pikre besede so večinoma dobronamerne in letijo na to, da skrb za ljudi ne odraža realnih potreb zaposlenih. Realne potrebe pa lahko odkrijemo samo na terenu. Kadrovska služba s prisotnostjo na terenu okrepi svojo vrednost na tri načine:

1.Kadrovski projekti bolje odražajo potrebe ljudi

S prisotnostjo na terenu boste pridobili vpogled v potrebe ljudi. Ne v površinske, o katerih vam običajno poročajo vodje. O dejanskih potrebah, ki se skrivajo za napakami in pritožbami. Dobili boste zgodbe, ki jih lahko vključite v izkustvena izobraževanja. Na probleme boste lahko pogledali iz večih perspektiv in tako dobili bolj jasno sliko. Našli boste nepričakovane rešitve in ideje za izboljšave tako dela kadrovske službe kot medoddelčnega sodelovanja.

2. Kadrovska služba pridobi večje zaupanje ljudi

Ko zaposleni opazijo, da vam je resnično mar za njihovo mnenje in dobrobit, se pogosteje obrnejo na vas in so bolj pripravljeni sprejeti kadrovske projekte. S prisotnostjo kadrovske službe na terenu vsi zaposleni v podjetju dobijo svoj glas. Vodje na drugi strani prav tako pridobijo večje zaupanje v delo kadrovske službe, če vidijo, da poznate najbolj skrite točke dejavnosti podjetja.

3. Kadrovska služba zmanjša razkorak med teorijo in prakso

S prisotnostjo na terenu boste dobili takojšnjo povratno informacijo o tem, kaj deluje in kaj ne. Lahko se boste nemudoma odzvali in s tem povečali svojo agilnost, ki je danes bolj pomembna kot kadarkoli prej.

Če se vam morda zdi, da ste že itak dovolj v stiku z zaposlenimi, samokritično še enkrat razmislite o tem. Kdaj ste nazadnje pomagali opraviti kakšno delo v osnovni dejavnosti vašega podjetja? Kdaj ste nazadnje govorili z najslabše plačanimi zaposlenimi o njihovih potrebah? Kaj vedo zaposleni v vašem podjetju o kadrovskih projektih?

KONTAKTStopite v stik z nami
Primera je svetovalno podjetje, ki se ukvarja s prepoznavanjem in razvojem potencialov ter opolnomočenjem organizacij.
NAŠE LOKACIJEKje nas najdete?
https://www.skupinaprimera.si/wp-content/uploads/2019/08/img-footer-map-02.png
POVEZAVENe spreglejte
KONTAKTStopite v stik z nami
Primera je svetovalno podjetje, ki se ukvarja s prepoznavanjem in razvojem potencialov ter opolnomočenjem organizacij.
NAŠE LOKACIJEKje nas najdete?
https://www.skupinaprimera.si/wp-content/uploads/2019/08/img-footer-map-02.png
POVEZAVENe spreglejte
Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail.

Copyright © 2019 Skupina Primera d.o.o.. Made by: Erpium

Copyright © 2019 Skupina Primera d.o.o.. Made by: Erpium